19 december 2020

Voeg leestijd toe aan je WordPress (blog)berichten

Leestijd: 3 minuten Dit lijkt me een interessant artikel.. maar hoeveel tijd kost het om het te lezen? Op veel blogartikelen zie je dat er een indicatie wordt gegeven van de leestijd. Maar wat is nu de meerwaarde van het toevoegen van leestijd?
25 juli 2017

Wat staat er op een goede contactpagina?

Leestijd: 7 minuten Een contactpagina is voor veel websites een belangrijke pagina. Het is dé pagina waarop bezoekers informatie vandaan halen om met jou in contact te komen. Afgelopen week kreeg ik de vraag waar een goede contactpagina aan moet voldoen. Wat staat er nu eigenlijk op een goede contactpagina? Benut jij alle kansen van de contactpagina? Lees hierover meer in dit blogartikel.
21 maart 2017

Aparte blog en aparte website

Leestijd: 5 minuten Het is je vast al wel eens verteld dat het delen van kennis belangrijk is. Het wordt ook wel bloggen genoemd. Bloggen is om een aantal redenen belangrijk voor je (online) onderneming. Eén daarvan is het creëren van een expertstatus en de andere belangrijke is vindbaarheid in zoekmachines en een stroom aan bezoekers naar je website. En juist op dit belangrijk punt wordt vaak een verkeerde keuze gemaakt.
13 maart 2017

E-mailadres versus Contactformulier

Leestijd: 3 minuten Op vrijwel elke website heb je een mogelijkheid om contact op te kunnen nemen. Op veel websites zien wij daar een veel gemaakte fout: het vermelden van het e-mailadres. Vervolgens kun je dan klikken op dit e-mailadres om eenvoudig een bericht te sturen. Maar is dit wel zo eenvoudig? En is dit wel zo verstandig? Lees in deze blog de nadelen van het vermelden van je e-mailadres op je website.
5 februari 2017

Overtuigend Marketingmateriaal

Leestijd: 4 minuten Zet Optimaal Aan Tot ACTIE Je bent ervan overtuigd dat je de juiste producten en diensten hebt voor je doelgroep. Maar als je vertelt wat je […]
15 januari 2017

De Perfecte Landingspagina

Leestijd: 6 minuten Wat is jouw gewenste actie? Een landingspagina is de webpagina waarop een bezoeker belandt wanneer deze bijvoorbeeld op een hyperlink in e-mailcampagnes klikt of vanuit de […]
18 oktober 2016

Waarover bloggen?

Leestijd: 2 minuten Haal inspiratie uit Google Suggesties. We roepen allemaal heel hard dat je moet gaan bloggen om je kennis te delen en daarmee zichtbaar te zijn als […]
22 augustus 2016

Wel of geen prijzen noemen?

Leestijd: 5 minuten Heb jij je prijs op je website staan? Een onderwerp dat regelmatig terugkomt in gesprekken met klanten is het noemen van de prijs op de website. […]
12 april 2016

6 redenen waarom je website geen klanten brengt

Leestijd: 6 minuten Maak van online bezoekers je klanten! Als ondernemer is je website één van de belangrijkste kanalen van je online marketingmix. Je website staat namelijk 24 uur […]
3 maart 2016

Bezoekers van je website denken maar aan 5 dingen.

Leestijd: 6 minuten Wat denken je bezoekers? Het is belangrijk te voorkomen dat je websitebezoekers een vraagteken boven hun hoofd krijgen. Alles moet in één overzicht duidelijk zijn. Of […]
24 april 2015

30 manieren om nieuwe opdrachten te werven

Leestijd: 6 minuten Een aantal praktische TIPS Een manier om meer omzet te realiseren is het vinden vinden van nieuwe klanten. Maar je kunt ook kijken hoe je meer […]
20 mei 2013

Psychologische koopknoppen

Leestijd: 4 minuten Schrijf woorden die aanzetten tot actie Het is belangrijk woorden te gebruiken in je commerciële webteksten die klanten graag willen horen en niet die je als […]
15 februari 2013

Saaie Over Ons pagina

Leestijd: 2 minuten Waarom zou een webbezoeker daarop klikken? Een gemiddelde website op het internet begint bovenaan in het menu met een knop HOME en veelal daarna een knop […]
9 februari 2013

Wat is jouw nummer 1 SEO vraag?

Leestijd: 2 minuten Stel hier je nummer 1 SEO vraag! Van alle facetten van Internet Marketing vind ik persoonlijk Zoekmachine Optimalisatie / SEO één van de meest interessantste onderdelen.
9 mei 2012

5 TIPS om je website social te maken

Leestijd: 3 minuten Social Media is een nuttige investering Hoewel Social Media gezien wordt als een nuttige investering. Vaak met als doel meer naamsbekendheid, meer omzet, meer winst. Toch […]
22 maart 2012

Noem het geen formulier

Leestijd: 2 minuten Websitebezoekers haten je formulieren. ‘Formulieren zijn klote’ volgens expert Luke Wroblewski. Noem jij de formulieren op je website formulieren? Na het lezen van dit artikel niet […]
4 maart 2012

Waarom je website je klanten KOST!

Leestijd: 5 minuten Is jouw website ‘mooi’ of functioneel? Vandaag de dag hebben we een vertekend beeld van wat ‘mooi’ is. Maar wat ‘mooi’ is, is niet per definitie […]
8 juli 2010

10 waardevolle website TIPS

Leestijd: 5 minuten Om van bezoekers klanten te maken U heeft een mooie website gemaakt, of misschien wel laten maken, teksten geschreven, foto’s gedigitaliseerd, kortom de etalage is klaar […]
2 juni 2010

Laadsnelheid webpagina’s

Leestijd: < 1 minuut Laadsnelheid van webpagina’s belangrijk voor Google. Wat betekend dat voor jou website? Google neemt nu ook de laadtijd van webpagina’s mee in de beoordeling (PageRank) van […]